afscheid - Reisverslag uit Pistoia, Italië van naomi tak - WaarBenJij.nu afscheid - Reisverslag uit Pistoia, Italië van naomi tak - WaarBenJij.nu

afscheid

Blijf op de hoogte en volg naomi

03 Juni 2014 | Italië, Pistoia

Vandaag hebben we afscheid moeten nemen van bijna het hele huis...
het was een hele treurige dag. In de nacht zat ik samen met david en maria en Sergio op het dak terrace en we waren een beetje aan het kletsen over de afgelopen drie maanden. we hadden besloten de hele nacht op te blijven om toch nog de laatste uurtjes samen te kunnen zijn.
de ene helft ging snachts weg dus om de 5 minuten kwam er iemand binnen om doei te zeggen. we zijn zo hecht geworden dat het afscheid nemen erg vervelend was. om 3 am ging de eerste helft weg.. s''ochtends om 7 uur de denen.
De volgende ochtend zaten we dan in davids kamer.. ik toe kijkend hoe de jongens aan het inpakken waren. vandaag was het toch echt zover in de middag zou de andere helft vertrekken. iedereen was depressief haha. om 15.00 kwam Renato om de mensen met het busje weg te brengen we stonden in de gang david maakte nog een grapje dat ik niet moest huilen (ik huilde niet!!) toen nam ik afscheid van de mensen we beloofden elkaar snel weer te zien. En toen afscheid van mn grote vriend en steun en toeverlaat david. Sergio was gelukkig thuis en we liepen samen naar buiten om te zien hoe het busje weg reed. helaas hielden we het toen niet meer droog en moesten beiden toch even huilen. afscheid is nooit leuk en ik ben er al helemaal slecht in! ik heb zoveel leuke nieuwe mensen leren kennen en zo'n geweldige tijd met ze gehad dat het jammer is om ze weer te moeten missen. Het huis is nu zo leeg een grote villa waar eerst 25 mensen in leefden bestaat nu nog uit 10 mensen. Ik zal de drukte en de chaos enorm missen.
maar gelukkig is het bijna zomer en kunnen we elkaar opzoeken!

Erasmus 2014!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Pistoia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2014

afscheid

03 Juni 2014

een bijna leeg huis en bbq

03 Juni 2014

stage

28 April 2014

woendag

16 April 2014

Stage
naomi

stage Pistoia italie

Actief sinds 15 April 2014
Verslag gelezen: 661
Totaal aantal bezoekers 1881

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: