woendag - Reisverslag uit Pistoia, Italië van naomi tak - WaarBenJij.nu woendag - Reisverslag uit Pistoia, Italië van naomi tak - WaarBenJij.nu

woendag

Blijf op de hoogte en volg naomi

28 April 2014 | Italië, Pistoia

In de ochtend ging ik samen met 2 collega's wandelen met 4 clienten.
Mijn collega's namen de clienten in een rolstoel en ik nam twee andere clienten bij de hand. Eerst hebbben we een stukje door het park gelopen het was heerlijk weer en perfecte dag voor een wandeling.Het park was net een sprookje, in het midden stond een mooie fontein waar typisch italiaanse oma's zaten.en er waren prachtige bloemen. Er was een speeltuin met kinderen.
Dit was even heel wat anders dan de drukte in firenze.
we zijn daarna even over de markt gelopen dat was ook leuk om mee te maken. allemaal kraampjes met heerlijk eten, fruit en groente.
Bij terugkomst hadden we pranzo (lunch) en gingen de clienten naar een restaurant verderop. daar kregen ze pasta en vlees. Terug op school was iedereen vrij om te doen wat hij/zij wou...en dus deden we niks.
Wat wel gezellig is is dat de radio atijd aan staat met typische italiaanse liedjes en iedereen gezellig mee zingt en danst. Vandaag heb ik een klein gesprekje gehouden met een client in het italiaans het ging best ok maar heb nog heel wat te leren. thuis spreek ik vooral spaan/engles omdat het huis vol zit met spanjaarden maar hopelijk leer ik nog meer italiaans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Pistoia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2014

afscheid

03 Juni 2014

een bijna leeg huis en bbq

03 Juni 2014

stage

28 April 2014

woendag

16 April 2014

Stage
naomi

stage Pistoia italie

Actief sinds 15 April 2014
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 1882

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: