Stage - Reisverslag uit Pistoia, Italië van naomi tak - WaarBenJij.nu Stage - Reisverslag uit Pistoia, Italië van naomi tak - WaarBenJij.nu

Stage

Blijf op de hoogte en volg naomi

16 April 2014 | Italië, Pistoia

Mijn eerste ontmoeting met mijn stage was erg leuk maar ook een grote verassing. Ik had op het station afgesproken met Dorota en toen zijn we samen naar mijn plek toegelopen. daar ontmoette ik Giulia en de rest van het team... Daar kwam ik erachter dat ik niet met probleem jongeren kom te werken maar met gehandicapten. Dit was eigenlijk iets wat ik niet wou... en het eerste uur wist ik niet zo goed wat ik er van moest denken. De begeleiders gaan sowieso al heel anders met de cliënten om dan in Nederland het is hier allemaal heel lichamelijk dat was dus sowieso al even wennen. Maar aan het einde van de dag beviel het me eigenlijk wel en probeer ik maar het beste er van te maken.
In de ochtend hadden we dans en in de middag mochten de cliënten zelf bepalen wat ze gingen doen. aan het einde van de dag heb ik de lange trein rit doorstaan door dat er een aardig meisje naast me kwam zitten waar ik mee gekletst heb. de zon scheen heerlijk dus bij thuis komst eerst even snel douchen en daarna lekker in de tuin zitten

  • 16 April 2014 - 16:20

    Mieke Muilwijk:

    Wat fijn om hier berichtjes te gaan lezen hoe het met je gaat en je avonturen op stage.
    Een andere doelgroep dus dan je verwachtte... ik hoop dat jij je draai gaat vinden.
    En het kletsen gaat al in het Italiaans?
    Heel veeeeeel succes!
    Groetjes

  • 28 April 2014 - 17:15

    Naomi:

    ja anders dan verwacht maar wel heel leuk!
    het italiaans is nog steeds gebrekkig maar met handen en voeten komen we er wel!
    saluti!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Pistoia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2014

afscheid

03 Juni 2014

een bijna leeg huis en bbq

03 Juni 2014

stage

28 April 2014

woendag

16 April 2014

Stage
naomi

stage Pistoia italie

Actief sinds 15 April 2014
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 1878

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: